Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzePierwszego lutego napisalem na blogu coś takiego, odnośnie produkcji Ducati w Indiach: "Co mnie jednak bardziej ciekawi w tym temacie, to fakt, że prezes włoskiej marki twierdzi, „że nie zamierza wypuścić na rynek tańszych Ducati z małymi silnikami, ponieważ chce, aby producent był kojarzony tylko i wyłącznie z segmentem premium„. Jak na moje, to Kawasaki też nie myślało o skuterach. Tak więc Scrambler 125 jest jeszcze bardziej prawdopodobny, gdyż Panigale 250 jest raczej dziką fantazją." Kuźwa po trochu wykrakałem...
OdpowiedzWolalbym zeby klienci jak dlugo sie da kupowali motocykle tylko z japonskicj i europejskich fabryk - to odwlecze moment kiedy wszytsko przeniosą do chin, indii albo - zgroza - bangladeszu...
Odpowiedz